onsdag, augusti 30, 2006

Snygg på gymet :)

Tja
Seg vecka denna... MEN jag e sååå på topp. Har köpt gymkort o tränat varje dag sen jag skaffat d ;-) Åh jag ska bli/vara så snygg o hälsosam.

På tal om gym... Eftersom min man jobbar på det eminenta företaget Swedish fitness som gör de supersnygga kläderna Betterbodies så har jag fått massa fina kläder av honom i present. Aaa.. faktiskt. Så jag går fanimej en extra gång till gymet nu bara för att det är så kul att välja bland mina sju toppar istället för nån sunkig t-shirt. Jag har därmed suddat ut alla fördomar om att vara snygg på gymet.. Det blir roligare och oftare träning om man tillåter sig att vara det! (Vi behöver ju inte överdriva dock.....)

Annars går det bra. Inte så mycket stress-skola nu, rätt soft... Nya ämnen för den nyfikne
Medicinska informationssystem
Analys av bioelektriska signaler
Modern fysik
åh va kul.
Sen läser jag ju Nationalekonomi 1. Men det är mest på kant ;-) Sovmorgnar e viktigare om man säger så. Egentligen läser jag och Ekonomisk analys av sport men jag pallar inte... Ska försöka att bara vara teknolog. Sista chansen att få vara nörd liksom, sen kommer jag bli stekare... Don't wanna miss the last fall in my "glamourous" life as a maths' n' physics nerd.
Annars e jag i valet o kvalet att åka till Sthlm i helgen... hm. My love e ju i norrland nu i två veckor så motivationen sjunker snabbt att åka till hufvudstan när man inte får träffa honom. Kanske borde passa på att umgås med my family istället....

Ok, nu ska jag diska.

Inga kommentarer: