tisdag, augusti 22, 2006

Tappad livslust...

Idag e verkligen läskig dag... Har skrivit min sista tenta och det känns inte som att den gick bra. Fan vad jag e kass. Helt allvarligt så kände jag att jag kanske borde dö... sjukt deppig nu. Jag jobbar verkligen hårt, pluggar 12 timmar om dagen och klarar ändå inte mina tentor. Jag är antingen helt jävla dum i huvet eller så är det nått fel... På nått sätt blockeras jag på tentor ibland. Stänger av liksom... går in med inställningen att jag ändå inte klarar mig. Det är så sorgligt... Jag höll på att börja gråta på tentan idag, fan, fast då hade det inte ens börjat gå dåligt. Jävla idiot.

Direkt efter tentan åkte jag till Eken och där va hela triple-xy6, utom Jens o Gunnar. Kul att träffa alla. Vi åt pizza och tränade på gycklena som vi skulle framföra på gyckelgasquen...

Vid 20 va det gyckelgasque och jag va bara med upp på scen och sen drog jag hem för att packa inför sthlm. Mamma ringde mig och då brast allt.... Därför jag e så ledsen nu. Jag rev i känslor som legat gömda...
Jag har sån stark vilja att komma bort härifrån och börja det där "livet". Sa det till mamma... att jag vill köpa lägenhet, skaffa barn och börja bygga på en framtid.
DIREKT passar hon på.. JAAA skaffa en unge dåååå!! Bara köra på, du kan ta dina tentor sen.

Så sweet mor... hon vill bli mormor. Men jag tror inte det är så lätt faktiskt. Hur ska jag försörja den ungen... och vem vill ha mig som VD sen med småglin hemma som har snorsjukan. Tror inte det är dags ännu faktiskt. Tror inte min älskling är så sugen på det heller ;-)

Baby ringde nyss och nu ändrades färgen i mitt ansikte till lite mera normal... Helt rödgråten tidigare.. fick han mig att le igen med orden
-Älskling, va inte lessen. Imorrn ses vi och resten av veckan ska vi ta sovmorgon och bara umgås.
Ja... får väl tänka på det istället för att jag e totalt misslyckad.

Ok, det va allt för idag. Skitdag. Imorrn ska jag myysa... (loove)
Kram

Inga kommentarer: