fredag, augusti 18, 2006

Äckelfredag, tjejkvällar och tentaplugg

Ja inte mycket som hänt sen sist. I onsdags gick jag, Joella, Sara och Elle till Flamman och käkade middag och drack lite. Mycket trevligt. Upptäckte hur nasty/galna/tokiga tjejerna är, kom fram en helt ny sida hos dom i onsdags. Jag framstår numera som en ängel nästan
Kvällen började med att det kom fram en amerikan till en av tjejerna och han ville tala om hur brädad han kände senast....
Jahaaa...? Bakgrunden, fick jag sedan veta, var att en av flickorna hånglat lite med honom (nån vecka tidigare) och sen bara dumpat honom och börjat hångla med en annan som enligt amerikanen inte alls höll samma klass... Vad han inte visste var att damen träffar den andra killen mera frekvent och kände alltså honom sen innan. Men kan förstå den stackars killen som blir dumpad för nån i 20 cm. skägg..... Aja, det uppstod en diskussion som slutade med en kärleksförklaring, lite hångel och hemfärd till USA. Han hade 2 timmar kvar i Linköping innan konfrontationen började... Sen i onsdags har vi alltså fått höra att vår "nykära" girlie ska flytta till US...
Kvällen slutade iaf med att vi alla var rätt fulla och till ljudet av Saras underbara skratt så skämtade vi om allt...

I torsdags va det tjejmiddag på utbildningen. Dom samlar alla nya och gamla tjejer och har 3-rätters soppmiddag med gyckel och allsång. Va rätt ok nivå i år faktiskt. Kan bli lite stelt, men i år va det helt ok.. mycket nytt folk för mig. Kul att prata med 86- och 87-or. Småfickorna... Visade sig att vårt tjejgäng va äldst i år. DVS. har pluggat längst... Lite ångest på den.

Resten av veckan kantas av plugg i Signaler och system DEL 2 och längtan efter min älskling.

Har självklart pratat med Mari. Veckans nyhet är att hon fått ny tjänstebil: SWEET! Audi A3 S-line Quattro. Välkommen till världen Wiljam Prince. Så glidigt! Men vi ska köra porschen nästa vecka iaf... har hon lovat
Älskar att ha så stekig kompis

Idag är det fredag. DEN VÄRSTA DAGEN på hela veckan. ÅNGEST för jag är ensam och måste plugga! Sara har grillfest utanför mitt fönster Kanske går jag ut om dom e kvar efter 22... men fram tills dess ska jag transformera signaler!


________________________
Veckans...
...låt: I wanna sex you up - Color me Badd. Yeah, i like that song some how

...grymination: Jonas Månsson. För han har slutat röka! Så jävla strongt!

...bra där: Mina bröst har växt. Haha...

Inga kommentarer: