söndag, augusti 20, 2006

Har Linda Rosing öppnat munnen och det har kommit nått vettigt??

Kan omöjligtvis vara så att Linda Rosing har kommit med idén om att "Fejkstämpla" nakna bilder i naken/herrtidningar... Eller?
Läste iaf i Expressen att Unika Partiet har kommit med det förslaget nu iaf. Jag tycker det var ett bra förslag. Jag har typ de flesta numrena av Slitz och Café från typ 01-03(om den räknas till nakentidning) då det låg ett 50-tal tidningar hos A&A när dom bodde ihop. Underhållande men jag måste erkänna att min kroppsuppfattning skevades och jag fick en MASSA komplex. Trots att jag e skitsnygg :D
hehe ;-) Efter en kort Mooreprenumeration på "äldre, mognare" dagar så får jag fortfarande lite komplex. (Moore är by the way en riktigt bra tidning, riktigt undhållande ibland. Jag LÄSER faktiskt oxå....) Aja, det jag vill ha sagt i dagens blogg är att idén är faktiskt bra för att det påminner tjejer, särskilt unga, om att verkligheten kanske inte är som på bilderna...

Det är nu som sagt min första reaktion... eftersom jag vet hur dåligt man kan må pga. ett par skitsnygga sillisar och helt cellulitfri kropp. Jag kanske ändrar mig, kommer i varje fall inte rösta på Unika partiet tack vare detta.

Har förresten varit inne på piratebay.org idag, för första gången... kanske e piratpartiet det bästa alternativet hittills inför valet.
Who knows...?

Inga kommentarer: