söndag, januari 06, 2008

Victoria's secret fashion show!


Ååååhhh.. jag älskar denna show! Så synd att vi inte fick se den tillsammans, jag och min älskling! Kollade hos Månsson eftersom jag har tenta imorn.

Jag vet att det är många som tycker tjejerna är för smala o sånt. Visst en del av dem är faktiskt inte snyggt smala MEN majoriteten har galet bra kroppar och jag kan inte låta mig hindras från att tänka: GO GIRLS! We skinny people ARE SO MUCH MORE GOOD LOOKING! hihihi

Har i så många år haft komplex för min smala, lilla kropp men sedan de senaste fem åren så älskar jag mig själv! jag är så fiiiin, så smaaaal. Kanske inte har de lika långa ben som änglarna men jag hyllar dem för att de kommit så långt på sina vackra, smala kroppar och blir genast stolt över att få vara size zero!

Ytligt! Men sant!
We love Victoria's secret angels.

Det är klart att det finns vackra människor som inte är size zero, men låt mig få njuta av detta... bara en stund. Jag kan ju aldrig bli nått annat... trots att jag försökt. Så istället för att försöka vara som andra vill är jag mig själv. Vacker trots att jag bara väger knappt 50 kg!

Puss

Inga kommentarer: