fredag, januari 04, 2008

Skitsnack

Idag är jag sjukt irriterad, ledsen, besviken, arg, trött och förvirrad.

Har fått reda på att en person som jag ansett vara en nära vän har snackat skit bakom min rygg. Personen har sagt att jag endast åker till Gotland för att ha kontroll på min pojkvän.

Sure.

En del borde verkligen kolla fakta innan de börjar sprida rykten och hitta på saker om sina vänner.
1. Jag har varit o festa på gotland 4 ggr. Det blir mitt 5e år i år. Till skillnad från min pojkvän som BARA varit där en gång. Så det är liksom inget nytt att jag åker dit!
2. JAG åkte dit först av oss under vår relation... Kanske är han som följer efter mig ;)
3. VARFÖR skulle jag åka så jävla långt för att kontrollera honom? Vi kommer ju ändå inte vistas på samma ställen...

Åh.. jag e så jävla ledsen!!
Allt är förstört.

Vänta. Det slutar inte här.

Jag har även blivit beskylld för att ha gjort hans flickvän upprörd vad det gäller ämnet genom att jag sagt "för mycket" till henne. DET enda jag varit är ÄRLIG. Det finns iaf INGA lögner eller osanningar i det jag sagt och om hon tagit illa upp är det faktiskt inte mitt problem utan deras. Dessutom förstår jag inte varför han inte kan komma med dessa saker till MIG? Vi är vuxna människor och har man ett problem med någon så tar man det direkt INTE VIA någon annan!!! Grrrrr.

Till min tröst har jag att jag mailat fram och tillbaka med flickvännen som inte alls ser det som mitt fel utan att diskussionen mellan dem ändå hade kommit upp förr eller senare. Jag har dessutom bett om ursäkt ifall jag gjort henne ledsen med att vara för öppen.
Det känns faktiskt lite bättre nu för jag gillar verkligen henne.........

Nu ska jag försöka fokusera på Vågfysiken, igår gick det nästan inte att plugga ens. Tror att enda lösningen på detta är att jag ringer upp personen ifråga... får se hur jag gör.

Godnatt.

Inga kommentarer: