lördag, januari 26, 2008

Skitblogger eller... (?)

Äntligen!

Ikväll har jag hållt på i typ 1 timme för att försöka lista ut varför jag inte kunnat logga in på min blogg senaste två veckorna. Dessutom försöka lista ut varför jag inte längre kan se mina inlägg.... de försvann senast jag meckade här.

Efter lite om och men så listade jag ut att det kanske inte bara är datarymdens fel att saker inte funkar. Hehe. För det första så har jag loggat in med fel uppgifter hela tiden *pinsamt*. Hur fan kan jag glömma användarnamn? Jo, jag har en tillfällig mail till bloggen som inte används till annat än att logga in... svårt. Men det löste sig.... när jag väl kom på användarnamnet så passade lösenordet som jag trodde det var. Sen hade jag växlat mellan klassiskt läge och nån annan template-grej i blogger så inläggen hade försvunnit för jag hade klippt o klistrat med fel kod. Så mitt tips till bloggare med blogspot! Tänk två gånger innan du växlar mellan lägena, för en del inställningar blir inte samma.... Aja, det är löst nu iaf. Tänkte nästan fråga min vän om hon kunde be säpo kolla på detta annars. Började tro det va en hacker...

Nu ska jag fortsätta jakten på mitt ebay-lösenord. Man skulle kunna relatera detta till ovanstående problem... hehe. Jag har under två veckors tid försökt logga in och återställa lösenordet till ett visst användarnamn som inte alls var mitt. *sjukt pinsamt*. Så nu har jag lyckats få fram användarnamnet... av en slump egentligen... hehe. Fick mail från ebay... typ sånt där "varför-har-du-inte-handlat-eller-loggat-in-mail-vi-saknar-dig". DÄR stod mitt användarnamn: "Dear xxxxx"

Lovar att jag kommer med ett riktigt inlägg snart... har ju egentligen massor att säga.
Men nu ska jag mysa i soffan. Reklamen är slut.

Inga kommentarer: