lördag, januari 12, 2008

Tenta-p still goin on & lösning på problemet.....

Veckan började med tenta i vågfysik. Gick superbra. Den måste ha suttit. Efter två timmar var jag klar med tentan och hade svarat på alla uppgifter utom en. Tog 30 min att svara på sista frågan och sen kontrollräknade jag innan jag runt 11-tiden gick från tentan....

Tog tåg hem till Sthlm och direkt till glamourjobbet i tensta. Fullrulle mao.

Annars har veckat kretsat kring en jobbig förkylning och termodynamik. Känner verkligen att jag är slut vad det gäller plugg nu. Fyra tentor på mindre än en månad är faktiskt jobbigt! Hjärnan blir helt konstig... Har bekämpat förkylningen och tentatröttheten med att gymma 4 dagar under veckan! Jag älskar det! Eftersom baby har varit mellan sina jobb och varit lite ledig så har vi bla kört core på lunchen tillsammans. Åååh.. vi e så nyttiga ;)

Annars kan jag uppdatera vad det gäller den tidigare nämnda dispyten med min vän.....
Vi hade ett långt, givande samtal där vi verkligen pratade ut och löste allt som fanns i luften. Detta kändes verkligen bra, skönt att vi fick rensa luften! Vet att detta även betydde mycket för min älskling som också mått dåligt av detta. Så nu längtar jag tills vi ska ses igen alla... :) Vilket förmodligen blir på min födelsedagsfest som jag planerar till nästa helg.

Kraaam!

Inga kommentarer: