lördag, januari 05, 2008

Nyårslöften för 2008!

Tjo!

Har filat klart nu. Årligen skriver jag nyårslöften. Rimliga sådana. Inga skitsaker utan seriösa saker som jag vill ska hända, hålla eller ändra kommande året. För 2008 gäller:

1. Ta examen (Ja, det är fan dags nu! Har inte haft det som löfte tidigare...)
2. Öka från minimum 3-dagars till 4-dagars på gymet. (Hållit det i 3 dagar hehe)
3. Mindre tvtittande i sovrummet (Älska mera ;))
4. BARA låta mig influeras och ha utbyte med människor som sprider positiv energi (än så länge har året börjat med skitsnack och negativa känslor...)
5. Psykoanalys (dyrt men bra, har iaf börjat med att ta fram Marias nummer...blä)
6. Stressa mindre (vara lika grym som förr på att "stänga av", måste hitta knappen igen..)
7. Hjälpa till med en del avslöjanden framåt hösten... (Skvallerpressen is back)
8. Blogga kontinuerligt... (Inte en gång i månaden. Har skrivit dagbok i flera år, är så kul att läsa..)
9. Hemligt (har en överraskning som inte kan avslöjas nu...)
10.

Brukar bli 10 st. Men jag kommer inte på nått mera. Tänkte lägga till att bli miljövänligare men det känns inte som att jag kommer kunna hålla det. Iallafall inte med de kriterier jag har för att man ska få kalla sig miljövän.

Inga kommentarer: