söndag, januari 07, 2007

Tenta-p bläää...

Varje dag har vi suttit hos Andreas o pluggat. Har gått bra, lite segt om jag ska vara ärlig... jag gillar snabba puckar, men får väl ge det lite tid nu fram till måndag o lägga i dubbla växlar sen. Emellanåt sitter jag och funderar på om jag ska ha "kalas" på lördag? Typ bjuda in lite vänner här från Linköping för att äta lite tårta och sen kanske gå ut. Väntar dock svar på min examinator i Ledarskap för jag ska eventuellt lämna in komplettering för högre betyg på söndagen. Så vet inte hur det blir med kalaset ännu...

Nu ska jag dra ner mot stan o plugga. Senare blir det träning idag...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen!!

Bara att bita ihop med pluggandet...snart är det över!!
I dag har jag en liten svacka..saknar sverige som bara den:( Ska iväg till jobbet nu! Lycka till med pluggandet:) Massor av kramar från mig....