måndag, januari 15, 2007

Lite ledigt innan skolan börjar

Heyho

Elektromagnetismtentan gick hursomhelst i lördags. Kom två uppgifter jag kunde lösa iaf... sen är ju alltid frågan hur många slarvfel som gjorts. Orkar inte tänka på tentan någe mera...
Efter tentan drog jag till Mari för att fila på ledarskapsuppsatsen. Vi skulle fixa lite på den för att få 4a i betyg så vi slipade den under lördagen efter tentan. Detta blev klart vid 18, då drog jag hem till min lilla lya o snabbstädade, packade och åkte mot Sthlm. Vid 21.30 kom jag fram till min baby, o vi myste resten av kvällen...

Söndagen tillbringade vi först hemma på hammarbyhöjden och John fick två av sina snowboards sålda så det var trevligt. På eftermiddagen åkte vi vidare västerut till våra föräldrar. Väl hos mor o far satt jag med pappa och fixade vid datorn. Han har köpt en så grym dator... jag e så avis. Programmerade om lite i programmet han använder för att mata in patientavgifterna, det är nya taxor för 2007. Sen hängde jag lite inne hos lillebror, han satt o spelade o jag spanade fotokatalogen. Barnen ser ju så snälla ut, men det är nog mest på bild. Plockade även ner alla rosor jag hade på väggen (lillebror har haft mitt gamla rum i typ 4 år nu och min rosor har hängt kvar) måste ha varit typ 10 år gamla eller nått... meeer för jag hade dem på väggen i lägenheten innan. Slängde allt utom alla rosknoppar som jag sparade i en påse, ska göra nått fint med dem. Leo var givetvis nöjd med att slippa syrrans gamla rosor i pojkrummet som genast blev mera en 15-årings grabblya... notera, städning är inte uppfunnet här inne.

Idag, måndag, har jag varit en typisk hemmafru. Tvättat, plockat disk och löst korsord. Rätt så skönt att får vara det lite då o då. Gäller dock att man inte slarvar bort hela dagen, men eftersom jag tvättat min "mans" tvätt o fixat fint i köket så har jag inte bara löst korsord på www.betapet.com o surfat på Youtube. I eftermiddag blir det träning på Sats - globen. Biceps, axlar, lår o tuttar idag.

Imorgon fyller jag ju år, 25 hela år. Så dååå kan jag lata mig istället... blir middag hos mor o far.
Undra vad jag får i födelsedagspresent? Återkommer me det...

Nu ska jag slänga in en tvätt till...
Ciao!

1 kommentar:

Unknown sa...

heej vännnen!!

Hoppas att du hade en grym födelsedag!! Klockan som du fick av John var såååå fin, blev lite avunsjuk, vill också ha!!