onsdag, januari 17, 2007

Superduperfödelsedag

Vilken födelsedag :)
Precis innan jag skulle somna viskade min älskling i örat: "Imorrn är det sovmorgon". Så himla sweet, har han tagit ledigt fram till 11 för min skull. Det är kärlek...

När vi vaknat o myst lite, så poppar nästa överraskning fram. Vi ska inte äta frukost hemma. Han får in mig i bilen o kör till Clarion hotel för att bjuda på hotellfrukost. Ojoj, det är gott. Fick även presenten då. En superfin D&G-klocka! Det är på tiden... (ägde ingen klocka)
Fick sen tekoppar av svärmor o svärfar, med rosa blommor, just my style.

Födelsedagen fortsatte sedan på kvällen hos mor o far, med middag och mingel. Mycket trevligt, fick lite likvida medel på kontot av dem. Av bror fick jag tre rosor, choklad o TRE hundra kronor! Det är faktiskt mycket att få av en 15-årig WOW-spelare ;) Fick en gammal, men äkta Burberryväska av mormor, eller jag snodde åt mig den. Sa: åååhh va fin... Sen fick jag den. Hon såg nog inte värdet i den :P Så kul med gamla grejer - tror minnsan min moster hade den i början av 80-talet... kleeeenod.

Idag träffade min soulmate, Mary. Vi käkade på "Ett litet hak" - blev bjuden på Ceasarsallad, mums. Sen väntade shopping i sturegallerian. Gjorde rejäla klipp på Zara. Herregud va billigt det är där. Stureplansombudsmannen kanske har rätt i sin kritik mot prissättningen där. Min studentplånka (från Mulberrry hahaha) va gla iaf. Mary fick sig ett par byxor oxå ;)

Sen gick vi vidare mot bilen där min present låg :D En blingbling-vodka och ett Tiffany&Co halsband. Min bästa, bästa flicka vet vad jag vill ha ;) Tackar självfallet hennes darling också. Sen gick vi vidare till deras nya kontor på Riddargatan. Satan, va snyggt det va där! Riktigt schysst miljö, där tog vi en latte o väntade på hennes boy. När han kom fick jag en till present, en parkerpenna. Sjukt bra att ha... små saker, som är grymt användbara - i like! Sen fick jag åka Porsche Cayenne i några kilometer till tunnelbanan... va bland de skönaste jag sett. Kände mig hemma direkt i framsätet.. bland bananskal, o fem gamla Yallayoughurt - jobbar man hårt så blir det mycket snabbmat ;P Kort men trevlig åktur fick jag mej.

Nu väntar jag på att dullet kommer hem så vi kan dra o vaccinera oss - sista twinrixsprutan. Smutt... Sen väntar lite myskväll.
Ciaooo

Inga kommentarer: