tisdag, november 20, 2007

Puckade människor som inte håller till höger!

Kanske är ett typiskt storstadsproblem men jag är så irriterad på folk som går sakta i vänsterfilen när man har bråttom till tunnelbanan! Jag byter ju från gröna till blåa varje dag o på hemvägen tränar jag alltid på Globen vilket betyder att jag måste ta tunnelbana mot Hagsätra. För att hinna med den tunnelbanan som går perfekt med min blåa så måste jag gå raskt! Och idag blev jag stoppad av mannen i grått som seeeeeeegade hela jävla vägen! Mannen i grått gick ungefär 3 personer framför o det var omöjligt att köra om. Sen är man ju så där svennig att man inte vågar säga nått.... utan man suckar så högt man kan istället. Inget hände, kom upp till gröna precis när dörrarna stängdes.... Ååååh.... sen fick jag vänta 10 min på nästa tub. Jag funderar på om man skulle ha en tuta precis som när man kör bil... så tutar man på den framför. Eller nått.

Inga kommentarer: