måndag, november 26, 2007

Lite sjuk idag

Hoho
Idag är jag sjuk, ligger hemma i soffan o mår skit... Har lingonvecka och superont i magen. Sov dåligt och vaknade helt kallsvettig med ont i magen. Tog en halv citodon för jag tänkte att det borde jag klara av utan att bli för groggy... (Tar bara starka grejer när jag ska sova och har riktigt ont). Men jag blev helt seg av den där halva tabletten. Messade Mari J att det blir hemmarbete idag, jag kan inte röra mig från soffan... Jag har så ont att det svartnar för ögonen. Så nu ligger jag här med datorn i knät o en varm havrekudde på magen och hoppas syrebristen i min livmoder ska upphöra. Mensvärk är faktiskt syrebrist i livmodern. Det låter verkligen inte bra med syrebrist är väl inte så konstigt att man kan få så ont att man svimmar....

Det som är glädjande är att under min dagsvända på DI.se så hittade jag en artikel om en tjej som kallar sig "finanskvinnan" och hennes fantastiska blogg.
Jag tror jag har hittat en soulmate ;) Så nu har jag något mera än aftonbladet.se och facebook att besöka om dagarna. Skönt... :)

Inga kommentarer: