lördag, november 24, 2007

Julhandel del 1

Idag har jag julhandlat :)
Jag är ju väldigt upptagen de kommande helgerna med tentaplugg o annat "skoj" så jag insåg förra veckan att skulle behöva handla typ allt denna helg. Till min fasa är det ju löningshelg och det är fan det värsta som finns - alla människor som ska bränna pengar på löningshelgen! Jag brukar ha policyn att inte shoppa eller gå ut o festa när det är löning för det brukar vara så mycket "dåligt folk" ute på stan då. Men jag är ju ödmjuk så jag menar att det är för mycket folk ute då.... Jag lyckades iaf övertala min baby att åka till Vällingby centrum. Så niiiiice det va där, inte alls mycket folk och jag hittade det jag sökte :)

Jag måååååste rekommendera en grymt coolt affär: Kahls The och Kaffehandel Där inhandlades några presenter iaf....

Ikväll väntar middag på spanska tapasrestaurangen Caliente. Josse har bokat, vi blir 7 brudar. Kuuul :)

Inga kommentarer: