måndag, november 12, 2007

Bra utekväll o farsdag middag

Tjo
Det blev en galen kväll med Josse o Maria. Vi började hos Emma som hade inflyttningsfest. Typ asgrym inflyttningsfest med massor av trevliga människor. Tänk att ordet söder hade fått mig att tro att hela festen skulle bestå av bara tatuerade, boehemer o flummisar ;) Men det va verkligen en salig blandning. Träffade Petra, en barndomskompis, där som jag inte sett på kanske 12 år eller nått. Även Emmas päron va med, det va också skojsigt att få träffa dem efter alla dessa år.

Sen drog vi vidare till Undici där det var världens drag :) Vi öste till en grym blandning av musik och trevligt folk. Vid tvåtiden kände jag att det va dags att kasta in handduken... så bra form jag var i hihi. En calzone på 7/11 o sen tunnelbana hem. Skönt att Maria och Josse också bor på södra sidan... behövde inte åka långt själv. Kom till gullmarsplan för att byta tunnelbana och där skulle jag vänta 3 min (eller nått).... Lite vingligt stod jag där och kollade på skylten som plötsligt ändrade sig till 29 minuter. Typiskt. Det är som tur var bara en station så jag sprang hem i mörkret själv...

Somnade omedelbums efter en resorb som är bästa baksmällemedicinen enligt mig. Vaknade en sväng på natten helt sjösjuk... usch den va inte kul. John kom hem nån gång efter det... han hade stekt på V i vanlig ordning med såna dära bankers o brokers.

Vaknade upp dagen efter helt mör i kroppen med mådde faktiskt oförskämt bra trots en rätt vild helg. Kvällen tillbringade vi hos svärmor och svärfar med 3 rätters middag för att fira farsdag.

Inga kommentarer: