onsdag, december 19, 2007

Upplockad i en Porsche i Linköping

Tjoho
Har legat i hårt med Modernen och igår åkte jag ner till Månsson igen för att skriva tenta i Linköping. Tentan gick bra, eller jag vet inte... Hade inte så många dagar på mig för en sån viktig fysiktenta, men jag tror att det kan ha gått vägen tack vare att jag faktiskt gillar ämnet. Cross my fingers...

Jag hade inte bokat någon tågbiljett hem för jag tänkte att jag bara åker ner till stationen och köper biljett direkt där. Tji fick jag. Det är ju terminsavslut och varenda kotte ska hem till föräldrar, nära o kära, och alla tågbiljetter va slutsålda. Det fanns bara 1:a klass kvar... och det kändes verkligen inte aktuellt att pröjsa 5-6 hundra för en tågbiljett. För de pengarna får man ju massa roliga grejer :) Det va bara att vänta 6-7 timmar på stationen tills nästa tåg med billiga platser kvar gick. ELLER så ringer man sin älskling som är i Skåne och handlar bil... :)

Baby, skulle snart åka från Skåneland upp mot Stockholm så jag föreslog att han skulle plocka mig. O så blev det. Jag tog en vända på stan för att handla julklappar och efter nån timme shopping satte jag mig på ett café och läste min bok. Avslutade idag American Psycho av Brett Easton Ellis. Efter 5 timmars strosande i Linköping kom han äntligen och plockade upp mig :) Till min förtjusning hade han redan kört över 4 timmar och tyckte det va jag som skulle köra sista biten. I liiike. Så idag är vi med Porsche Boxter S och jag som HATAR Porsche har faktiskt smält och gillar vår lilla tös...

Och för den som är intelligent.. så betyder detta givetvis att JAG numera får köra BMW'n! Woho... perfa, nu till julledigheten ;)

Inga kommentarer: