onsdag, december 26, 2007

Juldagen och annandagen

PARTY!

Kvällen började med middag här hos mig med ett gäng tjejer. Supertrevligt... inkluderade drinkblandning, singstar och dans till youtube-klipp. Vi skulle sedan vidare till Village men hamnade på Undici för vi kom till stan redan klockan 23 eller nått sånt... Undici var tomt iaf och vi lyckades få bord. Vi sket i att det va typ tomt för vi festade för vår egen skull inte för andras... (till skillnad från vissa.....;)Vi öste järnet! Josse beställde in en flaska Taittinger som hon och jag drack upp.... iaf vad jag vill minnas. De andra va i så bra form att det inte behövdes mera... Dessutom ser vi Tattinger på Undici som tradition numera ;)

Idag har jag bara varit allmänt bakis och ikväll har vi varit på kändistät premiär av Rhapsody in Cirkus
Dessutom blev vi fotade för Se&Hör så det blev premiär för det också ikväll ;)
Föreställningen var riktigt bra. Eller det jag såg... Hade såååå dålig plats att jag fick sitta o gunga mellan folks huvud för att ens se nått.

Nu ska jag sova... snark.

Inga kommentarer: