söndag, december 23, 2007

Johannas födelsedagsfest!

Wohooo!

stööökig helg det har vaaaarit!

Igår va vi på en galet bra födelsedagsfest hos Johanna som fyllde 25. Det bjöds på fantastiska snittar och gott att dricka. Människorna som var där är helt fantastiska - en samling, sympatiska, snygga och grymt trevliga personer :)

Efter att ha kommit igång och shakat rumpan i den lilla ettan på östermalm gick vi vidare till Village. Min älskling gick i vanlig ordning till V för att steka med sina stekarpolare.

På Village fick jag en chock! Det var så bra musik där att jag höll på att smälla av, det va BARA bra låtar hela tiden. Min typ av housemusik så jag stod inte still en sekund. Dj'n hette Alex Talaee eller nått sånt. Sjukt bra!!! Jag och Louise öste framför båset hela kvällen tills Louise behövde luft ;) Jag och Louise beslutade att vi alla skulle sova hos henne eftersom hennes älskling var uppe i Kalix för att fira jul med sina päron... Min baby accepterade beslutet via sms.

När vi kom utanför Village hade jag fått två suspekta sms från min älskling. Ett löd:

- Ok :) Bra beslut :sälskardignussj

Redan här ser man att han är rätt onykter.
Jag svarar med: haha du är så full va?

- oK älkingn. Är en dullis. Älskar dig. Nuss

Då inser jag att det är dags att ringa... hahaha. Han e sååå full :D
Står på Stureplan o vinglar mot en stolpe. Va tur att jag kom o räddade honom. Alla tre drog vi upp till Paschadeli och köpte mat sen tog vi taxi till Louise.

Alla 3 sov vi i sängen under samma täcke (sånt där bautatäcke). JAG sov i mitten, och jag kan bara tala om att det va sjukt varmt. Då o då fick jag ta hand om min man som låg o "tittade" ner i en hink som stod bredvid sängen... De söta syskonen varvade varandra med att invertera alkoholen. haha. Det slutade med att jag la mig i soffan o sov under en filt.....

Inga kommentarer: