fredag, december 14, 2007

Mekanik del 1

Måndag: Möte med handledaren för exjobbet. Mycket givande möte där vi kom fram till att ändra ganska stor del av strukturen vilket både jag och min arbetskamrat kände var helt rätt. Det var sista dagen idag innan jullovet eller ska jag kalla det plugglovet.

Annars har jag öst Mekanik del 1 hela veckan. Har faktiskt känts riktigt bra. Jag har alltid sagt att mekanik är det tråkigaste jag läst (efter PRAMen) under hela min universitetstid men har verkligen blivit kompis med ämnet. Igår åkte jag till Linköping vid 20-tiden och hem till Månsson för att sova eftersom jag hade tenta idag. Kul att träffa Månsson igen, va länge sen, och i vanlig ordning satt vi o snackade skit o skvallrade.

Idag har jag som sagt tentat... känns som att det gick bra och verkligen kan ha gått vägen. Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med min dullunge. Imorn väntar nya tag, då är det dags att plugga Modern fysik....

Inga kommentarer: