lördag, februari 02, 2008

Partyhelg utan alkohol

Igår va vi på fest hos en släkting till baby och det var trevligt i vanlig ordning. Vi spelade GuitarHero som egentligen inte alls är min grej. Jag är ju bäst på allt (allvarligt) men INTE på koordinationsgrejer i samband med musik dvs. GuitarHero, Dansmatta, Aerobics o sånt... med undantag för Salsa. Det var dock skitkul i allafall :) Så vi har beslutat att köpa det till oss med!

Istället för att spela gitarr heeeela kvällen så hamnade jag med folket som spelade poker. Fan vad jag är grym! Försökte förlora flera gånger men det gick inte... Jag fick massa beröm för min spelstil också vilket kändes kul :) Har ju kvar en så där 50us$ på Betsson, kanske ska chansa lite och försöka bli rik ;)

Ikväll väntar tjejfest hos Malin, då ska det tydligen köras SingStar och det har jag viss fallenhet för ;) För övrigt har jag känt mig halvrisig senaste dagarna plus att jag känner att supa inte står högst på listan numera. Jag kan ju ha kul ändå. Fokus på träningen gör att en fylla (eller två) till helgen känns som att ta fem steg tillbaka när man kört hårt hela veckan. För ni vet väl att alkoholen har en negativ effekt på träningsresultatet!

Inga kommentarer: