söndag, februari 10, 2008

Karriärbloggen

Nytt!
Jag har startat en karriärblogg. Eller har åtminstone roffat åt mig namnet så jag kan börja blogga om min fanastiska karriär som väntar. Jag har under de senaste veckorna fått allt större fokus på något i livet som jag värderar högt - karriären.

Som det ser ut nu kan jag knappt vänta på att få kliva ut i arbetslivet och suga åt mig all kunskap och erfarenhet för att kunna klättra i på min karriärstege. Igår umgicks jag med ett gäng helt underbara tjejer - alla mitt i karriären! Jag kan knappt vänta tills jag kommer dit själv... Får en kick av hur grymma dessa tjejer är... snygga, framgångsrika, drivna, välutbildade och med hög social kompetens. Jag trivdes som fisken i vattnet bland mina idoler och förebilder.

Kvällen började för övrigt hos bankertjejen med utsökt middag och slutade på V med frossa. Jag är ju sjuk (men vill inte missa en sån skönt girlyhäng som i kväll)... så det har varit sängen hela dagen för mig :( För övrigt var jag nykter igår och hade precis lika kul som alla andra!

Inga kommentarer: