måndag, september 11, 2006

Skön helg i sthlm...

Hello
Det va ju två hela veckor sen jag träffade baby innan helgen så jag åkte genast upp när min föreläsning slutat på torsdagseftermiddagen.
Hade en "samåkare" med mig nu igen. Det funkar riktigt bra... Lite trist att jag inte kan lyssna på min sköna house, men vad gör man inte för pengar.

Fredagen tillbringade vi i soffan till ljuva stämmor i programmet Idol. Så himla bra grejer... verkligen en kul säsong denna. Riktigt bra finalister också... Jag kommer nog följa det nästan lika hårt som CSI.

Lördagen var vi i princip utomhus hela dagen. Jag hängde på älsklingens jobb när dom sprang Bellmanstafetten... riktigt trevligt arr. måste jag säga. Bra koncept. Dullet va så duktig o sprang 5 km. på 24 min. Det tycker jag e grymt bra jobbat för en som inte sprungit sen gymnasiet...

På kvällen väntade lite fest med några som varit med i landslaget då baby va aktiv inom snowboarden... Kräftskiva med bla. flamberade chips och myspys med politikprat. Ja, det va trevligt iallafall...

Söndagen gick i shoppingens tecken och vi gick på stan för att hitta födelsedagspresent till "svärmor". Gick superbra, hittade bra grejer på DUKA i form av en skål i Steninge Slotts anda och en riktigt bra kvalitetstraktör enligt önskelistan. Vi åkte sedan vidare mot Hässelby och middag med "svärföräldrarna" och babys lillesyrra. Riktigt trevligt tills vi va på väg hem i bilen då jag plötsligt blev magsjuk och vi fick stanna bilen för att jag var tvungen att invertera... De kramperna jag fick påminde mig om en sjukhusvistelse i Grekland för några år sen. Jag mådde sååå dåligt... Förmodligen hade jag fått i mig för mycket mjölkprodukter. Både lunch o middag i gräddens spår... Inte bra.
Tog ett varmt bad när vi kom hem och det blev genast bra igen.

Resten av kvällen blev inte jättelyckad... jag tjurade lite över min pojkväns "internetvänner" på glife. Jag hatar glife... det har förstört så mycket. Får ont i magen när jag hör/ser det. Har ibland planer på att infiltrera o spränga det innifrån... har faktiskt kontakter på hemsidan som kan fixa sånt ;) HAHA... Åtminstone hacka det lite... Fast jag vet inte om jag ska vara så självisk. Finns ju tön..flåt..folk som verkligen måååste hänga där och få sin bekräftelse. Kan väl unna dom det dååå.

Ja men nu e det bra iallafall...lär mig hantera det bättre o bättre
Va ändå mysigt att få somna ihop... vem vet när det händer igen.

Jag har varit riktigt kass på att skriva veckans men kör några nu...

Veckans...
...trött pååå: DÅLIGA ursäkter!
...väntan: Får jag lägenheten eller inte. På onsdag får vi svaret.
...låt: Paris Hiltons senaste. Jag gillar Paris, Paris e grym! U go girl!
...varför: ..talar man inte om för människor, som står en väldigt nära, vad som händer i ens liv?

ok byebye.

Inga kommentarer: