lördag, september 16, 2006

Helg igen...bläää

Åhh.... nu kommer neggot igen. Det är helg o jag måste plugga hela helgen. Så sjukt trist kan man tycka, men det är väl ok. Bara så jävla bittert att inte få träffa min baby. Helt ärligt så tycker jag vi e grymma som klarar av detta förhållande på distans. Vi ses 5-7 dagar per månad. Varannan helg typ... Galet. ALLTID måste det vara planerat när vi ska ses. Inget spontant här... vi har inga problem med det än iaf. Vore dock lite skönt med förståelse från folk omkring... har på sistone märkt att det finns folk som stör sig på att jag antingen e borta på helgerna eller inte hör av mig på helgerna. Kan man inte vara snäll o låta mig unnas... fan jag jobbar 8-21 flera dagar i veckan. Skit ner er som inte förstår att kärlek är bland de viktigaste här i livet!

Kom ner o hälsa på istället... klaga sen!

Aja... men hoppas nu att vindarna går skitdåligt hela veckan så min älskling kommer ner hit på torsdag så vi får mysa. Eller så kanske jag åker upp... för går vindarna bra så blir det surf på Torö.

Igår va jag hos Elle med Sara. Sjukt trevligt :) Vi kollade Do you think you can dance. Åååh... Benji vann. Han va bäääst :). Tjejerna som är expertkommentatorer till detta program konstaterade att Benji har den där ovanliga egenskapen: nördigt sexig! Haha. OOOOk. Kan ju inte påstå att jag inte tycker gråtande och mjuka killar e nått dåligt. Sexig är en annan fråga. Mera gråt, o känslor killar.... we like Sen skulle det bli utgång till Flamman men jag bangade... sparar mig o mina pengar tills idag...

O idag har jag pluggat sen 8.30! Fan så bra e jag inte ens i tenta-p, men motivationen är hög nu så jag måste utnyttja det. Ska dra och träna o sola nu har jag tänkt. Fan, jag måste underhålla så man inte förfaller Nått bra måste jag känna... med dålig självkänsla kommer inte dåligt självförtroende men med dålig självkänsla OCH dåligt självförtroende kommer katastrof. hehe... aja. Jag menar att jag måste få känna att jag e fräsch så jag kan tänka på det då jag har dom där dåliga GL-dagarna.

Ikväll ska jag ha teambuildning med de andra revisorerna. De påstår att jag skiftar och teambuildar samtidigt. Jag e inne på mitt andra år som revisor nu. Hehe.... det roliga e att vi känner redan varandra så teambuilding vettefan. Men trevligt ska det bli. Synd att vi inte kan göra avdrag för representation sen.....

Nu ska jag dra till gymmet o spänna lite. Idag väntar konditionsträning... urk.

Veckans...

...fyfaan: personer som är själviska och inte kan ta kritik.
...yeaahh: Framtiden spår att jag o baby kommer flytta till the land of opportunities (hurmanstavarnu) inom några år...
...svåra fall: VALET. Hate it. Booooring. Rösta åt höger för att sätta dit dom där idioterna som utnyttjar det "goda" systemet, MEN samtidigt så kommer det vara folk som har det svårt som kommer i klämm. Rösta åt vänster för att behålla det trygga samhället där det svaga har ett skyddsnätverk, MEN samtidigt så fortsätter folk bland oss att utnyttja systemet o snika undan. Kontentan är äta bajs eller bli kokt i bajs. Vilket är bäst? Usch svårt det är.

Inga kommentarer: