söndag, december 17, 2006

Min sista hösttermin snart avklarad!!!

Hejhej

Hela veckan har jag ägnat åt en helvetisk hemtenta... Göran, the examiner, sa att det skulle ta 2-3 dar... PSSST. Överarbete e min espesialité mm.. det tog hela veckan. FAN... men nu e den klar att lämnas in imorrn :D

Sen e det bara ledarskapsmuntan kvar... så himla skönt. Jullov... Jag ska iofs jobba torsd-sönd men det känns inte jobbigt alls med tanke på denna helvetiska höst i skolan. MIN SISTA PLUGGHÖST! sköööööönt! Sen blir jag rik... ;)))

Lade på några vänners begäran ut några av de famösa "olinda-posarna"... man plutar med munnen så här: *plut* - vips så har man en pose. Kolla fotoalbumet (obs gäller er som har tillgång till mina spaces)

Nästa veckas tema blir ögonen i kors ;)

Nu ska jag sova...

Inga kommentarer: