lördag, oktober 07, 2006

Lääänge sen :S

Ojoj.. dålig jag eeeee... har inte ens skrivit vanliga dagboken på lääänge.

Inte mkt som hänt sen sist förrutom att älsklingen har köpt stekigaste skrivbordet i skinn som jag sitter vid nu ;)

Förra helgen va jag på stan med Lotta. Old friendship never dies ;-) Riktigt trevligt va det... hon hjälpte mig att shoppa lite. Innan vi träffades va jag på NK-tyger o köpte nya knappar till min trench. Va tvungen att piffa upp den... så på kvällen hade jag o John syjunta hemma. Vi skulle egentligen gått på Grill för o fira att John vann månadens säljtävling men vi blev så sega o orkade inte. Sydde o kollade några avsnitt prison break istället.

Prison break e fan helt sjukt spännande. Min nerver pallar nästan inte... sen blir man lite kärlekskrank oxå. Ska han få doktorn liksom Sen ääääär Michael så sjukt bra person. Ingenjör, snygg, smart, godhjärtad. Kan det bli bättre?? Liknar mig så mycket det går. HAHA

Sen är det plugg förståss. GALET mycket just nu... 2 uppsatser + 2 tentor ska avverkas inom de närmsta två veckorna. Återkommer med det...

Ikväll väntar middag på Restaurang Kungsholmen o sen ev. utgång. Imorrn kommer mamma o pappa o brorsan på middag här hos "oss". Ska bli kul att få visa dom vart jag hänger hela helgerna :)

Näää nu ska jag räkna fourieranalys.

Puss

Inga kommentarer: