lördag, november 25, 2006

Dick the dogs party 24:e november

Dick the dog har ni väl hört om?

...annars e det bara att besöka: www.myspace.com/_dickthedog

Igår va det fetaste festen! Dick the dog hade party...
Jag orkar inte berätta mera... jag va så full och jag hade så jävla kul. Josse, Maria, John och jag minglar och super.

Kvällen avslutas på nån bar på götgatsbacken med baby och babys trevliga arbetskamrat Martin och hans supertrevliga flickvän Kristin.

Sa jag att jag va full? Gratis öl på Dick the dogs fest... Redstripe til you diiiie!

Förtydligande.... Rick och http://www.teammanwhore.com/ är några av Dicks festarrangörer

Åhh.. det va bra house + att jag trängde mig förbi 10 pers i en toakö genom en vadslagning där jag slog vad om att jag skulle vara snabbare än 1min inne på toan. Dom fick inget om jag misslyckades men jag lyckades - nog inte. Japp. Smarta flickor får gå först ;)

Inga kommentarer: