måndag, maj 08, 2006

Börjar här nu oxå...

Godkväll!
Jag följer mitt o Marys exempel: starqspoke.blogspot.com Men nu skapar jag en egen blogg. Finns tillfällen då vi inte hinner diskutera alla ämnen och kolla så att allt är ok innan publicering. Kan tala om att det ligger 4-5 opublicerade bloggar hos oss varje månad. Det är dåligt. Just nu finns inte tid. Här kommer iallafall det som jag kan stå för att publiceras... men förvänta er inte mycket just nu. Lovar att det kommer mera i sommar o i höst när mitt liv är lugnare ;)

Idag har det inte skett nått revolutionerade eller kanske... Jag blev klar med min uppsats i matematik/signalanalys och vi upptäckte att en av våra processorer i roboten gått sönder. Mer info om vad detta är kommer senare....

Nu ska jag spela pokerturnering och publicera bloggen om alkolås på mobilen. Håll utkik.

Veckans låt: Riltons vänner - Folket från Eä (vackert)
Veckans TV: Linn Heed på aftonbladets hemsida (se, hör o lär ;))
Veckans höjdpunkt1: Jag får träffa min kärlek...
Veckans höjdpunkt2: Mondaybar, trancekryss i helgen.

Veckans blää: Betala bilreparationer för 1800:-

Inga kommentarer: